OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

  • Závaznou přihlášku na kurz zašlete nejpozději 5 pracovních dní před datem konání kurzu. Přihlášení probíhá formou webových stránek.
  • Po obdržení přihlášky zašleme objednateli (účastníkovi) elektronicky (v případě neuvedení e-mailové adresy poštou) potvrzení o registraci na semináři současně s výzvou k platbě za seminář (semináře) převodním příkazem s přiděleným variabilním symbolem. Platbu provedete na naše číslo účtu 115-3740790267/0100 (KB). Daňový doklad (fakturu s vyúčtováním) obdrží účastník v termínu předepsaném zákonem po připsání platby na náš účet. V mimořádných případech lze platit na prezenčním semináři u registrace. V tomto případě obdrží účastník příjmový pokladní doklad o zaplacení a následně řádný daňový doklad
  • Při neúčasti účastníka (nebo jeho náhradníka) účastnický poplatek nevracíme. Účastnický poplatek vrátíme pouze na základě písemného zrušení přihlášky do sedmi dnů před konáním akce. Účastnický poplatek vracíme, pokud došlo ke zrušení akce z naší strany.


Účastník zaslanou přihláškou stvrzuje souhlas s výší, způsobem platby a obchodními podmínkami. S osobními daty v přihlášce bude nakládáno v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

Vyplnění a odesláním přihlášky souhlasíte s tím, že fotografie a videozáznamy pořízené během vzdělávacích akcí AKATON - Akademie Tomáše Noska, můžeme umístit na webovém portálu www.akaton.cz a na facebooku Akademie Tomáše Noska.